Сорак першы выпуск «Весці Беларускай дзяржаўнай акадэміі музыкі» (2023)
Галоўны рэдактар
М. В. Шыманскі, доктар мастацтвазнаўства
Намеснік галоўнага рэдактара
Н. В. Мацаберыдзэ, кандыдат мастацтвазнаўства
Рэдакцыйная калегія
К. М. Дулава, доктар мастацтвазнаўства
А. В. Куракіна, кандыдат мастацтвазнаўства
А. В. Лісава, кандыдат мастацтвазнаўства
Т. Г. Мдзівані, доктар мастацтвазнаўства
А. С. Палякова, доктар педагагічных навук
Р. І. Сергіенка, доктар мастацтвазнаўства
В. Л. Яканюк, доктар педагагічных навук
Рэдактары
М. І. Клястова,
С. М. Рыбарава
Камп’ютарная вёрстка і макет
Ю. В. Шабан
Мастак вокладкі
І. К. Аслёзава
АБ НАВУКОВА-ДАСЛЕДЧАЙ ДЗЕЙНАСЦІ АКАДЭМІІ
Навукова-даследчая работа па заданні Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь «Распрацаваць структурную мадэль зместу, сістэму крытэрыяў падбору музычнага матэрыялу, прынцыпы яго навукова-метадычнагао апісання і падрыхтаваць рукапіс навуковага выдання “Гісторыя беларускай музыкі ХХ – пачатку XXI стагоддзя”»
Е. В. Лисова
Методологические основы и проблемы новой концепции истории белорусской музыки ХХ–ХХІ вв. (по итогам работы над научным заданием) (с.4)
Т. У. Ліхач
Пеўчыя традыцыі праваслаўнай царквы заходнерускіх зямель пачатку ХХ ст. у царкоўнай практыцы Заходняй Беларусі: Пінскі абіход 1929 г. (с.12)
СУЧАСНЫЯ РАКУРСЫ МУЗЫЧНА-ГІСТАРЫЧНЫХ І МУЗЫЧНА-ТЭАРЭТЫЧНЫХ ДАСЛЕДАВАННЯЎ
М. В. Шыманскі
Музычныя тэрміны Ю. Дрэйзіна і сучаснасць: да 100-годдзя Інстытута беларускай культуры (с.20)
У. В. Неўдах
Імпрэсіянізм у нямецкай арганнай музыцы: «Trois impressions» op. 72 Зігфрыда Карг-Элерта (с.24)
И. В. Плешкан
К проблеме ассимиляции фольклорных моделей в макроцикле «INO» молдавского композитора Владимира Ротару (с.29)
О. А. Кришталюк
Трансформация жанра в ракурсе мифопоэтики: особенности композиции симфонической поэмы «Слово» Илоны Дягилевой (с.39)
И. М. Бодяко
Стилистические и исполнительские аспекты жанра спиричуэл (с.44)
ЭТНАМУЗЫКАЛОГІЯ І МУЗЫЧНАЯ МЕДЫЯВІСТЫКА
Т. Л. Константинова
Тема белорусской партизанской песни в трудах Л. С. Мухаринской (с.48)
А. А. Гаджиева
Вклад А. К. Сержпутовского в формирование источниковой базы этноинструментоведения (с.56)
А. В. Ромодин
Феномен «персонального тембра» в творчестве традиционных музыкантов (с.62)
В. П. Калюжная
Неизвестные культурные «острова» Калужской области: открытия и перспективы (с.69)
С. А. Латышева
Об одном ритмическом типе хороводных песен центральной Смоленщины (с.78)
Н. А. Петрусева
Жестокие романсы села Буб Сивинского района Пермского края (с.84)
М. С. Жиров, О. Я. Жирова
Творческое наследие народных певцов и музыкантов Белгородчины: к проблеме освоения и трансляции (с.89)
І. І. Жукоўская
Да пытання архетыпічнасці ноталінейных спісаў канца XVI – пачатку XVII ст. (на матэрыяле стыхіры «Денесе иже на разуменыихо» (с.95)
МУЗЫЧНЫ ТЭАТР УЧОРА І СЁННЯ
С. Н. Немцова-Амбарян
Опера «Бандароўна»: о неизвестной рукописи Е. Глебова (интермедиальный аспект) (с.102)
Ю. А. Караев
Хоровой аспект претворения исторической темы в белорусской опере (с.110)
МУЗЫЧНАЯ АДУКАЦЫЯ І ПЕДАГОГІКА
Л. Г. Запевалова
Некоторые вопросы осмысления белорусской хоровой музыки в вузовском курсе сольфеджио (с.114)
М. Е. Пороховниченко
Хоровой строй: размышления на пути от теории к практике (с.118)
Е. В. Ракуть
Актуальные аспекты деятельности концертмейстера в классе духовых инструментов Белорусской государственной академии музыки (с.124)
Е. В. Машковская
Современные приемы игры на флейте: опыт классификации (с.128)
МУЗЫЧНАЕ ВЫКАНАЛЬНІЦКАЕ МАСТАЦТВА
И. Ю. Оношко.
Искусство фортепианной транскрипции в творчестве Игоря Оловникова (с.133)
С. С. Герасимович
Формы концертной деятельности хоровых коллективов Беларуси в 20–30-е гг. XX в. (с.139)
В. С. Царык
Заслужаны калектыў Рэспублікі Беларусь «Музычная капэла “Санорус” Мінскай вобласці»: да 30-гадовага юбілею (с.144)
Л. И. Черняк
Рондо из «Хаффнер-серенады» В. А. Моцарта (KV250): особенности исполнения скрипичной транскрипции Ф. Крейслера на домре (с.149)
СТАРОНКІ ГІСТОРЫІ АКАДЭМІІ МУЗЫКІ
Т. Г. Слабодчикова
Коллега. Педагог. «Паплечнік»: Памяти М. П. Дриневского (с.155)
В. Н. Нехаенко
Виктор Мержанов: портрет в интерьере двух консерваторий (с.158)