Пасада: Старшы выкладчык кафедры духавых інструментаў і аркестравага дырыжыравання
Адукацыя: Данецкая дзяржаўная музычная акадэмія імя С.С. Пракоф’ева (2011)
Выкладчык дысцыплін: Дырыжыраванне, Інструментоўка і чытанне партытур, Апрацоўка і сачыненне, Аркестравы клас
Адукацыя: Данецкая дзяржаўная музычная акадэмія імя С.С. Пракоф’ева (2011), там жа асістэнтура-стажыроўка, прысвоена кваліфікацыя выкладчык вышэйшай навучальнай установы, канцэртны выканаўца. Растоўская дзяржаўная кансерваторыя імя С.У. Рахманінава (2022), прысвоена кваліфікацыя дырыжор оперна-сімфанічнага аркестра.У 2012-2014 г. выкладаў у Данецкай дзяржаўнай музычнай акадэміі імя С.С. Пракоф’ева.
У 2015-2024 г. выкладаў у Белгарадскім дзяржаўным інстытуце мастацтваў і культуры, займаў пасаду мастацкага кіраўніка і дырыжора аркестра баяністаў і акардэаністаў і сімфанічнага аркестра БДІІК. У 2023-2024 г. працаваў у Музычным тэатры для дзяцей і моладзі г. Белгарада, займаў пасаду музычнага кіраўніка і галоўнага дырыжора.
Лаўрэат усерасійскіх і міжнародных конкурсаў, аўтар навуковых публікацый і шэрагу інструментовак (аранжыровак) для розных складаў ансамбляў і аркестраў. Лаўрэат:2022; Лаўрэат I Усерасійскага конкурсу па кампазіцыі і інструментоўцы для аркестра рускіх народных інструментаў (СДК імя Л.У. Сабінава, горад Саратаў, РФ);2021; Лаўрэат Усерасійскага фестывалю – конкурсу творчых работ імя М.Я, Чайкіна (НГК імя М.І. Глінкі, горад Ніжні Ноўгарад, РФ);2021; Лаўрэат IX Усерасійскага конкурсу па інструментоўцы (РАМ імя Гнесіных, горад Масква, РФ);2021; Лаўрэат III Міжнароднага конкурсу тэарэтычных работ (горад Белгарад, РФ);2020; Лаўрэат II Міжнароднага конкурсу выканаўцаў на баяне акардэоне і гармонікі (горад Тамбоў, РФ);2020; Лаўрэат VIII Усерасійскага конкурсу па інструментоўцы (РАМ імя Гнесіных, горад Масква, РФ);2020; Лаўрэат II Міжнароднага конкурсу тэарэтычных работ (горад Белгарад, РФ);
Артыкулы:2023; «Пра канцэртную дзейнасць музыкі-выканаўцы»2023; «Да пытання выканальніцкай інтэрпрэтацыі сімфоніі №1 У. Каліннікава (на прыкладзе II часткі)»2021; «Ансамблевая прырода поліфанічнай фактуры як умова мастацкага ўзаемадзеяння яе элементаў»2021; “Асаблівасці працы дырыжора над партытурай як спосаб дасягнення вобразна-выразнага выканання” 2021; “Актуальныя пытанні практычнай падрыхтоўкі студэнтаў па вучэбнай дысцыпліне Дырыжыраванне”2020; “Творчая спадчына Альбіна Рэпнікава на прыкладзе Канцэрта – паэмы”2020; Аб ролі працэсу ўпявання вакальных твораў»2019; «Да пытання акадэмізму ў вакальным мастацтве»2018; “Асаблівасці рэпетыцыйнай работы з аркестрам”.2018; «Асаблівасці вобразнага зместу і кампазіцыйнай будовы такаты D – moll І.С. Баха».2018; “Асновы падрыхтоўкі і выхавання голасу спевака”.2017; “Гістарычныя аспекты эстрадна-джазавай музыкі ў напрамку баянна-акардэоннага мастацтва”.2017; “Параўнальны аналіз інтэрпрэтацыі Мелодыі М.Скорыка: сэнсавыя грані выканальніцкіх версій”.2017; «Пра сутнасць выканальніцка – рэдактарскай інтэрпрэтацыі ў музыцы».2017; «Выканальніцкае аблічча і фартэпіянныя традыцыі Н.К. Метнера».2016; «Пра некаторыя асаблівасці музычнай задумы Мелодыі М. Скорыка (гісторыка-стылявы аспект)».