• Новости

Выпуск 44

10.10.2024

Галоўны рэдактар
М. В. Шыманскі, доктар мастацтвазнаўства
Намеснік галоўнага рэдактара
Н. В. Мацаберыдзэ, кандыдат мастацтвазнаўства
Рэдакцыйная калегія
Л. Ф. Баранкевіч, кандыдат мастацтвазнаўства (адк. сакратар)
І. Ф. Двужыльная, доктар мастацтвазнаўства
К. М. Дулава, доктар мастацтвазнаўства
А. В. Куракіна, кандыдат мастацтвазнаўства
А. В. Лісава, кандыдат мастацтвазнаўства
Т. Г. Мдзівані, доктар мастацтвазнаўства
А. С. Палякова, доктар педагагічных навук
В. Л. Яканюк, доктар педагагічных навук

Рэдактар М. І. Клястова
Камп’ютарная вёрстка і макет Ю. В. Шабан
Мастак вокладкі І. К. Аслёзава

Аб навукова-даследчай дзейнасці акадэміі
Л. Ф. Баранкевич
Музыкально-палеографическое описание рукописи «Начало Всенощного бдения
(Обиход нотолинейный) ХVIII в.»,
инв. № 11 Рк 927 из фондов Национальной библиотеки Беларуси (с.4)
Т. У . Ліхач
Рукапісныя вакальныя партыі каталіцкіх богаслужэбных твораў
у фондах аддзела рэдкіх кніг і рукапісаў Нацыянальнай бібліятэкі Беларусі  (с.14)

Сучасныя ракурсы музычна-гіста рычных, музычна- тэарэтычных і міждысцыплінарных даследаванняў
А. А. Мальцева
Учение о музыкально-риторических фигурах:
на пути к демифологизации (с.21)

 

А. А. Тихомирова
Микротематизм и техники композиции
в музыке второй половины XX – начала XXI в (с.28)
О. А. Галкин
Национальная культура Беларуси: формирование культурного кода (с.40)

Праблемы музычнай медыявістыкі
И. И. Жуковская
Супрасльский список богородичнов на восемь гласов
в ракурсе музыкальной семантики (с.48)
Н. И. Дожина
Комплексный метод изучения песнопений знаменного роспева
в образовательном процессе (с.56)

Музычны тэатр на сучасным этапе
Б. Б . Бородин
У истоков «режиссерской оперы» (с.62)
Г. У . Лукина
Опера С. И. Танеева «Орестея» по трагедии Эсхила:
авторский замысел (с.72)
О. С . Царик
Оперы «Иоланта» и «Евгений Онегин» П. И. Чайковского
в интерпретации солистов Молодечненского народного молодежного музыкального театра (с.78)

Праблемы музычнага мастацтва вачамі маладых даследчыкаў: дыялог пакаленняў
В. Н . Башкирова, Н. В . Шиманский
Пространственно-временная организация
цикла «Acqua Alta» Валерия Воронова (с.83)
А. И. Рудая, Л. А. Волкова
Жанрово-стилевая интеграция в Четвертой симфонии «Художник» В. Корольчука (с.96)

Выканальніцкае маста цтва і музычная педагогіка
И. Ю. Оношко
Специфика претворения танцевальности в фортепианном творчестве А. Клумова
(на примере «Белорусской танцевальной сюиты») (с.111)
Д. С . Шахаб
Историческое исполнительство на гитаре: к постановке проблемы (с.120)
Н. В . Шиманский, О. С . Царик
Владимир Павлович Скороходов –
философ, социолог, музыкант и педагог (с.125)
В. А. Прадед
О творческой и научной деятельности Народного артиста СССР И. И. Жиновича
(к 75-летию кафедры народных инструментов) (с.132)
Памяти Бориса Николаевича Златоверховникова.
Музыковед, исследователь, педагог
(по материалам выступлений коллег, учеников и студентов) (с.141)
Е. А. Мальцева
Признание в любви…
Памяти учителя Ольги Пархоменко (с.148)
Інфармацыя для аўтараў (с.156)